1. Begynderstævne 2019

Indbydelse til 1. Begynderstævne 2019!http://aars-svommeklub.dk/CuteSoft_Client/CuteEditor/Images/emteeth.gif

Vi vil gerne invitere dig med til 1. Begynderstævne 2019, som er et godt stævne at få en masse stævneerfaring ved. Samtidig er det super hyggeligt.

Alle svømmere får en sej medalje!

Stævnet er for K-start og de øvede børnehold.

DATO
Lørdag den 5. oktober 2019.

STED
DGI-huset, Aabybro
Jens Møllesvej 3
9440 Aabybro

TIDER

Transport er forældre kørsel. Vi koordinere noget fællestranport fra Aars Svømmehal kl. 10.45.
Så når man tilmelder sig stævnet som svømmer eller officials, ville gerne vide om i kan køre eller ej  og om i har ekstra pladser i bilen.

- Opvarmning er kl. 12.00. Her har svømmerne mulighed for at øve de sidste ting, som de skal svømme til stævnet så de kan svømme super hurtig .

- Ledermøde er kl. 12.05

- Officialsmøde er kl. 12.15

- Stævnestart er kl. 13.00. Når stævnet er gået i gang, skal trænerne nok hjælpe svømmerne med at komme til start.

STÆVNEREGLER

Hvis svømmeren kommer til at falde i vandet eller må give op på grund af vand i briller eller andet kan svømmeren prøve i igen i et "opsamlingsheat" efter løbet. Det vil sige ingen diskvalifikationer, men mulighed for omstart. Men klubberne og trænerne skal være opmærksomme på at fejlrette den enkelte svømmer i forhold til gældende regler med henblik på læring.
Læs Aars Svømmeklubs stævneråd og vejledning her.

Disse regler bliver helt sikkert øvet til træning inden stævnet.

MEDBRING

• Badebukser/-dragt og svømmebrille

• T-shirt og shorts

• Ekstra håndklæde

• Madpakke og drikkedunk.

Her kan du se, hvad du har mulighed for at svømme til stævnet:

Hvis du har spørgsmål til, hvad du kan svømme, og hvordan det fungerer, så endelig spørg din træner.

Vi vil også meget gerne have officials med fra Aars Svømmeklub. Officials er en fællesbetegnelse for de forskellige dommere, som er med til at styre stævnet. For at være officials skal man have en kort uddannelse, som man kan få igennem Aars Svømmeklub - det vil vi selvfølgelig stærkt opfordre jer forældre til, hvis I ikke allerede har en.

Vi håber, at du har lyst til at deltage i 2. Begynderstævne, da det både er super lærerigt og på samme tid mega hyggeligt!

Svømmehilsner fra
Jeres trænere fra Aars Svømmeklub